title
کد خبر: 58152
00
تست های خرسی

نان‌ها را در توستر قرار دهید. سپس 2 قاشق سوپخوری کره بادام‌زمینی را روی هر یک از نان‌ها بمالید و آن را به شکل خرس حالت دهید. یک برش موز روی دایره‌های کوچک قرار دهید.

مواد لازم تست های خرسی

نان تست                2 برش

کره بادام زمینی       4 قاشق سوپخوری

موز خرد کرده           1 عدد

بلوبری                    6 عدد

روش تهیه تست های خرسی

نان‌ها را در توستر قرار دهید تا طلایی رنگ شوند. سپس 2 قاشق سوپخوری کره بادام‌زمینی را روی هر یک از نان‌ها بمالید و آن را به شکل خرس حالت دهید (1 دایره بزرگ برای صورت و 2 دایره کوچک‌تر برای گوش‌های خرس).

آنگاه یک برش موز روی هر یک از دایره‌های کوچک قرار دهید تا گوش‌های خرس درست شود. اکنون یک برش موز به عنوان دهان خرس در وسط دایره بزرگ قرار دهید.

سپس برای چشم‌ها، 2 بلوبری بالای برش موز وسط بگذارید و در آخر، 1 بلوبری بر روی برش موز وسط قرار دهید.

نکته نوروزی: ایام نوروز  از زمان‌هایی است که ممکن است افراد به ویژه کودکان تمایل بیشتری به خوردن فست‌فود داشته باشند برای کاهش تمایل کودکان به مصرف فست‌فودها و غذاهای آماده ابتدا باید جایگزین‌های سالم و جذابی برای او فراهم کنید.

علاوه بر وعده‌های غذایی، تهیه میان وعده‌های سالم مانند انواع میوه‌‌ها و سبزیجات هم می‌تواند باعث شود میل کودکان به خوردن غذاهای آماده کاهش پیدا کند.

هیچ‌گاه اجازه ندهید فرزندتان آنقدر ‌گرسنه شود که نتواند یک تصمیم منطقی بگیرد.

منبع: زندگی آنلاین


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز