title
کد خبر: 58203
00
تصاویری از دخترآسیب دیده بر اثر استفاده از لوازم آرایش

لوازم آرایش دختر بچه خردسال را راهی بیمارستان کرد ، وضعیت دلخراش و ناراحت کننده ای که روی صورت "لیدیا" ایجاد شده بود زنگ خطری برای همه والدین شد.

مادر جوان دختربچه خردسال با انتشار تصاویر دلخراش از تغییر چهره ی فرزندش به والدین هشدار داد تا در رابطه با استفاده کودکان از لوازم آرایشی بیشتر مراقب باشند. "کیلی کراون" هرگز تصور نمی کرد که با خرید بسته ای فانتزی از لوازم آرایش مخصوص کودکان برای دخترش "لیدیا" چطور او را دچار آسیب جدی پوستی خواهد کرد.

به گزارش نوداد، او در مورد این اتفاق نگران کننده گفت: در عرض ۲۴ ساعت به کل وضعیت سلامت دخترم تغییر کرد و چهره اش به وضعیتی دچار شد که می بینید . آلرژی و حساسیت شدید پوست لب و اطراف چشم "لیدیا" باعث شده است که او دیگر نتواند به اندازه غذا خورده و یا به راحتی بخوابد . مواد شیمیایی مختلف در این لوازم آرایش وجود دارد که به طور معمول شناخته شده است که موجب واکنش آلرژیک در برخی از افراد می شود و متاسفانه لیدیا یکی از آن افراد بود.

 

آسیب شدید دختر خردسال بر اثر استفاده از لوازم آرایش+ تصاویر

آسیب شدید دختر خردسال بر اثر استفاده از لوازم آرایش+ تصاویر

آسیب شدید دختر خردسال بر اثر استفاده از لوازم آرایش+ تصاویر

 منبع : نوداد


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز