title
کد خبر: 60676
00
بازدید وزیر بهداشت از پروژه درحال ساخت مهدی کلینیک

وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) از پروژه درحال ساخت بیمارستان 880 تختخوابی مهدی کلینیک بازدید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سیدحسن هاشمی در بازدید از پروژه درحال ساخت مهدی کلینیک گفت: می توان امیدوار بود، این پروژه در دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه باید از تمامی دست اندرکاران این پروژه تشکر کرد، خاطرنشان کرد: امیداست این بیمارستان نیز مانند سایر مراکز، بتواند هم در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایتمندی آنها و هم در ارتقای دانش پزشکی کشور تاثیرگذار باشد.

دکتر هاشمی گفت: مجموعه بیمارستانی امام خمینی (ره) تنها برای مراجعه و خدمت رسانی به مردم تهران و حومه تهران نیست، بلکه این بیمارستان از گذشته دور، محل رجوع اکثر طبقات ضعیف از اقصی نقاط کشور است، بنابراین افتتاح هر پروژه ای در این مجموعه به معنای فراهم سازی آسایش برای تمام مردم کشور است.

شایان ذکر است، ساخت بیمارستان ٨٨٠ تختخوابی مهدی کلینیک (عج)، از سال ٩١ به همت یکی از خیرین آغاز شده و ادامه کار توسط شرکت محب درحال تکمیل است، این بیمارستان شامل ١٨ طبقه است و دارای کلیه خدمات و امکانات درمانی اعم از اتاق های جراحی، خدمات تشخیصی، اورژانس و بستری است.

گفتنی است، این پروژه درصورت تامین اعتبارات تا پایان سال ٩٨ به اتمام می رسد


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز