title
کد خبر: 61470
00
انهدام باند سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت، دو مال خر و کشف هفت دستگاه موتور سیکلت سرقتی سبک و سنگین در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ «سیروس میرزایی» در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در شهر لردگان موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق با استفاده از شگردهای پلیسی دو سارق را در یکی از روستاهای تابعه شناسایی و با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی شهرستان ادامه داد: سارقان در بازجویی فنی پلیس به سرقت موتورسیکلت‌های سبک و سنگین به‌صورت باندی در لردگان و یکی از استان‌های هم‌جوار اعتراف کردند که در این ارتباط دو مال‌خر دستگیر و هفت دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: مبلغ هفت میلیون و ۵۵۰ هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش موتورسیکلت‌های سرقتی از سارقان به دست آمد.

سرهنگ میرزایی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی به عموم شهروندان به ویژه راکبان موتورسیکلت توصیه کرد: موتورسیکلت خود را حتی برای یک لحظه در معابر عمومی و کوچه‌ها رها نکنند و ملاحظات ایمنی از جمله استفاده از فقل و زنجیر، سوئیچ مخفی را رعایت کنند.

 

منبع:ایسنا

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز