title
کد خبر: 62492
00
تشکیل کارگروه ویژه توانبخشی و بازتوانی عصبی در حوزه تجهیزات پزشکی

نخستین نشست کارگروه ویژه توانبخشی و بازتوانی عصبی در حوزه تجهیزات پزشکی با حضور اساتید و اعضای هیات علمی کارگروه تشکیل شد.

به گزارش بهداشت نیوز، نخستین نشست کارگروه ویژه توانبخشی و بازتوانی عصبی در حوزاه تجهیزات پزشکی با حضور دکتر مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی و دکتر جغتایی مشاور وزیر بهداشت در حوزه توانبخشی و سایر اساتید و اعضای هیات علمی کارگروه تشکیل شد.

دکتر مسعود کاشف پور دبیر کارگروه در خصوص مصوبات و نتایج حاصل این نشست گفت: در این نشست مصوب شد تا بررسی ابزارها و تکنولوژی های توانبخشی موجود در کشور و دنیا در حوزه های مختلف توسط اساتید هر حوزه انجام شود و نتایج آن در جلسه بعد کارگروه اعلام تا مطابق آن فرآیندها و راه کارهای علمی و اجرایی مرتبط اتخاذ تصمیم و عملیاتی شود.

وی افزود: بررسی وضعیت گذشته، حال و آینده کشور در این حوزه با استناد به گزارش های موجود در سازمان های مختلف و بروزرسانی آنها توسط کارشناسان کارگروه از دیگر موارد دستور کار جلسات است


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز