title
کد خبر: 62642
00
پرستاری چشم انتظار حل مشکلات

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: جامعه پرستاری چشم انتظار حل مسائل و مشکلات خود است و خواهان تسریع این امور توسط معاونت پرستاری هستیم که به معاونت پرستاری پیشنهاد دادیم جهت سرعت بخشیدن به کارها سازمان نظام پرستاری را در مسائل هرچه بیشتر وارد نماید و با این ترتیب از ظرفیت سازمان در جهت پیشبرد امور کارگروه های تخصصی بیشتر و بهتر استفاده شود.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی محمد آدابی در اجلاس هیئت مدیره های سراسر کشورکه در هتل کوثر تهران برگزار شد، با بیان این که سازمان نظام پرستاری کشور در دوره چهارم به نحو موثر و هدفمند تلاش هایی را با مشارکت هیئت مدیره های سراسر کشور آغاز کرده است، گفت: این امربه تکوین دوره چهارم منجر شد و هدف این گونه تلاش ها این بود که باب ارتباط، گفتگو و تعامل با وزارت بهداشت باز شود و برمبنای احترام و حقوق متقابل باشد.

وی ادامه داد: در این تعامل می بایست حقوق خود را بشناسیم و آن را حفظ نماییم و همچنین طرفین به حقوق یکدیگر احترام بگذارند با تلاش های انجام شده و جایگزینی که درسطح وزارت صورت گرفت این تعامل به نحو خوبی آغاز شده اما نوپا است و حرکت های نوپا طبیعتا قدری بطئی و کند است.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به این که در حضور مقام عالی وزات بهداشت از فعالیت های صورت گرفته توسط دکتر حضرتی قدر دانی به عمل آوردیم ، اظهار داشت: دکتر حضرتی در ابتدای کار تشکیل  15 کارگروه را مد نظر قرار داده بود اما با خوش فکری جهت حل بهتر مسائل این 15 کارگروه به 8 کارگروه تقلیل یافته ، بنابراین با اهداف محدودتر و با اولویت بندی بهتر، موضوعات با سرعت بیشتر مورد بررسی قرار داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: جامعه پرستاری چشم انتظار حل مسائل و مشکلات خود است و خواهان تسریع این امور توسط معاونت پرستاری هستیم که به معاونت پرستاری پیشنهاد دادیم جهت سرعت بخشیدن به کارها سازمان نظام پرستاری را در مسائل هرچه بیشتر وارد نماید و با این ترتیب از ظرفیت سازمان در جهت پیشبرد امور کارگروه های تخصصی بیشتر و بهتر استفاده شود.

آدابی در پایان افزود: همه باید تلاش کنیم مسیری که برای پرستاری هموار شده است با درایت ، دقت، همدلی و همگرایی به نتیجه برسانیم و بتوانیم دین خود را به این جامعه شریف ادا کنیم و از هرگونه اقدامی که منجر به تضعیف تعامل بین سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت شود به شدت پرهیز کنیم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز