title
کد خبر: 6297
00
پرستار یزدی به بیماران نیازمند، زندگی دوباره بخشید؛
 پیام تسلیت معاون پرستاری وزیر بهداشت به مناسبت درگذشت پرستاری ایثارگر

معاون پرستاری وزیر بهداشت در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت سمیه تفکری، پرستار اهل استان یزد، اهدای اعضای این پرستار سختکوش را ایثاری بزرگ و دارای اجری اخروی و معنوی برای آن مرحومه و خانواده نوعدوست ایشان دانست.

به گزارش بهداشت نیوز، متن کامل پیام محمد میرزابیگی، معاون پرستاری وزیر بهداشت به این شرح است:

خبر اندوهبار درگذشت پرستار و همکار عزیزمان مرحومه سمیه تفکری موجب تألم و اندوه فراوان اینجانب و جامعه پرستاری شد.

مرگ زندگی بخش آن مرحومه به خاطر اهدای فداکارانه اعضای وی توسط خانواده نوعدوست ایشان موجب شد تا علاوه بر نجات جان چند هموطن، مسیر زندگی ایثارگرانه ایشان را کامل کند و خوشا به حال او که زندگى و عروجش توأمان پرستار و پرستارى است.

بی گمان رسم روزگار است که بارها و بارها همه را به چنین آزمون های سختی می آزماید، باشد که روح بلند این عزیز از دست رفته در بارگاه امن الهی و در جوار رحمتش جاودان بیاساید و صبر و شکیبایی نصیب بازماندگان داغدارش نماید.

اینجانب ضمن تسلیت به جامعه پرستاری بویژه پرستاران خطه یزد، شهرستان بافق و تقدیر از این عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب آرامش و آمرزش و برای خانواده آن فقیده سعیده صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

 

محمد میرزابیگی

معاون پرستاری وزیر


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز