title
کد خبر: 6425
00
همکاری کانون‌های همیاری دانشجویان با سازمان انتقال خون

کانون‌های همیاری دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص برنامه‌های خودمراقبتی به منظور استمرار شرایط اهدای خون بویژه در جوانان با سازمان انتقال خون ایران همکاری می‌کنند.

به گزارش بهداشت نیوز، در نشستی با حضور دکتر علی اکبر پورفتح‌اله؛ مدیرعامل سازمان انتقال خون، دکتر صدیقی معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان و معاونت دانشجویان و مدیر کل سلامت و مشاوره دانشجویان توافق شد طی تفاهم‌نامه ای از ظرفیت‌های موجود در کانون‌های دانشجویی جهت جلب مشارکت و همکاری‌های دانشجویان سراسر کشور به منظور افزایش دانش و آگاهی جوانان نسبت به علم انتقال خون استفاده شود.

در این نشست مقرر شد تا از طریق برگزاری کمپین‌های دانشجویی نسبت به افزایش مشارکت‌های مردمی برای اهدای خون سالم و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های ارزنده سازمان انتقال خون جهت تامین خون، فرآورده‌های خونی و فرآورده‌های درمانی و همچنین توسعه بانک ذخیره سلول های بنیادی خون ساز همکاری‌های لازم صورت پذیرد.

گفتنی است؛ این همکاری با هدف ترویج اهدای خون آگاهانه و مسئولانه در جامعه و معرفی اهمیت مشارکت اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان  در تامین خون سالم و آگاهی رسانی در خصوص برنامه های خودمراقبتی به منظور استمرار شرایط اهدای خون بویژه در جوانان صورت گرفته است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز