title
کد خبر: 6474
00
جلسه صمیمانه دانشجویان جهادگر سیستان و بلوچستان با وزیر بهداشت:
 دیدار با نسل سوم جهادی ها...

دکتر هاشمی در دیدار با نمایندگان دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در فعالیت های جهادی، منطقه، شهر و دین و مذهب تفاوتی نمی کند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت پس از دیدارهای رسمی روزانه در نشستی صمیمانه با نمایندگان دانشجویان جهادگر سیستان و بلوچستان دیدار کرد.
در این دیدار دانشجویان از اهم فعالیت های خود در راستای کمک به نقاط محروم این استان و نیز علاقه مندی دانشجویان برای شرکت در فعالیت های جهادی این استان سخن گفتند.
وزیر بهداشت نیز با ابراز خرسندی از مشارکت دانشجویان علوم پزشکی در محرومیت زادیی و کمک به قشر محروم جامعه گفت: در گذشته و در اوایل انقلاب نیز دانشجویان متعهد با چنین روحیه ای و بدون آنکه چشمداشتی داشته باشند در مناطق محروم کشور خدمت رسانی می کردند.
دکتر هاشمی با اشاره به بافت جمعیتی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فعالیت های داوطلبانه و جهادی هیچ محدودیت نژادی، قومی و مذهبی ندارد و همه با هدف کمک رسانی در کنار هم می کوشند تا باری از دوش قشر محروم کشور بردارند.
وی در این مورد افزود: حضور دانشجویان اهل تسنن در این گروه جهادی بسیار خوب و یادآور همبستگی بی نظیر مردم در سازندگی های جهادی اوایل انقلاب است؛ پس نباید طوری رفتار کنیم که هیچ کس احساس بیگانگی و جدا بودن از این گروه بکند و شیعه و سنی در کنار هم و با وحدت است که می توانند به اهداف جهادی خود برسند.
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه با اشاره به تحول بی نظیر حوزه سلامت در دوره اخیر و رشد محسوس شاخص های سلامت در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و قدردانی از توجه ویژه وزیر بهداشت به این مناطق از وی درخواست کردند تامقدمات گسترش فعالیت های این گروه را با در اختیار قرار دادن برخی امکانات برای ارائه خدمات مطلوب تر به مناطق محروم در این استان، از طریق دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فراهم آورد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز