title
کد خبر: 6552
00
درد و دل کردن با همکار ممنوع!

یک روانشناس بالینی نسبت به درد و دل کردن افراد با اطرافیان بخصوص همکاران آنها هشدار داد.

به گزراش بهداشت‌نیوز امیرهوشنگ مهریار روانشناس بالینی ؛ درباره درد و دل کردن با افراد مختلف به ویژه همکاران بیان کرد: متاسفانه اکثر مردم به محض غمگین شدن، نمی توانند با آن مقابله کنند و با توسل به انواع راهکارها می خواهند تا آن را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کنند.
 
وی با بیان اینکه درد و دل کردن افراد با همکاران خود گاهی اوقات دردسر ساز می شود، اظهار داشت: اگر فرد با همکاران جنس مخالف خود به صحبت و درد و دل بپردازد بعد از مدتی امکان ایجاد وابستگی عاطفی وجود دارد که معمولا در فرهنگ خاص ما ایرانیان توصیه نمی شود.
 
این روانشناس بالینی عنوان کرد: البته این موضوع برای درد و دل با همکاران هم جنس مطرح نمی شود و حتی داشتن همدمی برای درد و دل و پناه بردن به وی جهت کاهش اضطراب می تواند نقش موثری را داشته باشد.
 
مهریار اظهار داشت: هرچند درد و دل کردن با افراد مورد اطمینان و اعتماد روش مناسبی برای مشورت کردن در امور مختلف و یافتن راه حل مناسب برای مشکلات است اما حد و حدود قائل شدن برای درد و دل کردن زندگی را خصوصی نگه می دارد.
 
وی بیان کرد: اگر رازهای زندگی به خارج از حریم خصوصی کشیده شود نه تنها مشکلات را رفع نمی کند بلکه گاهی ممکن است بر شدت این مسائل بیفزاید.
منبع: باشگاه خبرنگاران

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز