title
کد خبر: 6645
00
تعرفه ها متناسب با خدمات پزشکی نیست

عضو مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشکان گفت: تعرفه های پزشکی تناسبی با خدمات پزشکی ندارند و باید به فکر رفع مشکلات باشیم.

به گزارش بهداشت نیوز، سالاری فر عضو مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشکان در بیست وچهارمین مجمع عمومی این انجمن که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: چالش های پیش رو در طرح تحول نشان می دهد باید شاهد عزم ملی در مشکلات بزرگترین طرح سلامت محور کشور باشیم.

وی بیان کرد: اینکه شرایط تورمی، فقر و نابرابری در زمان دولت یازدهم و آغاز طرح تحول چگونه بود امری مهم در نقد منصفانه برای پزشکان است.

سالاری فر با بیان اینکه هزینه سوء مدیریت در کشور ما در بحث بهداشت و درمان را مردم پرداخت می کنند، افزود: موضوع اقتصاد و مدیریت در حل مشکلات جامعه باید مدنظر متولیان قرار بگیرد.

وی گفت: آنچه مسلم است دولت تدبیر و امید طرح تحول رابه قصد کاهش هزینه های مردم ایجاد کرده تا اقشار آسیب پذیر از زیربار هرینه های کمرشکن نجات پیدا کنند

عضو مجمع انجمن اسلامی پزشکان گفت: تعرفه های پزشکی با خدمات همخوانی ندارد و پزشکان هزینه های خدمات درمانی را بصورت سوپسید پرداخت می کنند.

وی اظهار داشت: باتمام نقدهایی که به طرح تحول وارد شده است چالش ها باید توسط پزشکان و با نقدمنصفانه برای رفع ایراد درنظرگرفته شود تا شاهد عدالت در سلامت و کاهش هزینه ها از جیب مردم باشیم.(باشگاه خبرنگاران)


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز