title
کد خبر: 6698
00
هاشمی:هزینه نظارتی در کشور ناچیز است

وزیر بهداشت با انتقاد از این که هزینه نظارتی در کشور ناچیز است، گفت: بایستی هم سازمان استاندارد و هم وزارت بهداشت از حضور اتحادیه ها بهره برده و نظارت های مردمی افزایش یابد.

به گزارش بهداشت نیوز،  دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: بخشی از مشکلات مربوط به کیفیت آرد مربوط به پیش از ورود آرد به نانوایی است، بنابراین باید نسبت به شرایط نگهداری گندم و آرد نظارت بشیتری صورت گیرد.

هاشمی با انتقاد از این که هزینه نظارتی در کشور ناچیز است، گفت: بایستی هم سازمان استاندارد و هم وزارت بهداشت از حضور اتحادیه ها بهره برده و نظارت های مردمی افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به ایجاد معاونت اجتماعی در وزارت بهداشت بیان داشت: یکی از مسؤلیت های مهم این معاونت، تلاش برای ارتقای سلامت مردم و توجه به دانش و بهداشت است که در عین حال باید رایزنی های به منظور ارتقای کیفیت خدمات صورت گیرد.

وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به دلیل فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی یادآور شد: ایشان از مدت ها قبل دیابت داشتند و پزشکان نیز از بیماری قلبی ایشان اطلاع داشتند. در طول این سال ها، رگ های بدن با توجه به افزایش سن و بیماری دیابت، شکننده می شود و جدار رگ ها رسوب می کند که هم مرگ ناگهانی به دنبال دارد و عوارضی را پیش از فوت ایجاد می کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: به طور تقریبی می توان گفت ۷-۵ درصد مرگ ها ناگهانی است. در مورد فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی هم بهتر است در جلسه ای به طور کامل بیان شود؛ چرا که بیان اطلاعات مختصر گمانه زنی هایی ایجاد می کند که بعضا نامربوط است.(سلامت)


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز