title
کد خبر: 9310
00
تیر اولتیماتوم آزمایشگاه ها به تامین اجتماعی به هدف خورد

به دنبال تصمیم نپذیرفتن دفترچه های تامین اجتماعی در آزمایشگاه های کشور، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی قول پرداخت بخشی از بدهی این سازمان به آزمایشگاه های کشور تا پایان سال را داد.

به گزارش بهداشت نیوز، هاشمی مدنی عضو هیات مدیره انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی با اشاره به جلسه فوری سازمان تامین اجتماعی مبنی بر تاخیر پرداخت بدهی این سازمان به آزمایشگاه ها گفت: این جلسه که با حضور معاون درمان تامین اجتماعی، نماینده روسای آزمایشگاه های کشور، نماینده روسای آزمایشگاه های ژنتیک و رییس انجمن ژنتیک تشکیل شد سازمان تامین اجتماعی متعهد شد تاخیر در پرداخت بدهی این سازمان به آزمایشگاه های کشور را جبران کند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تامین اجتماعی بدهی سه ماه اول امسال را تا آخر همین هفته و بدهی خرداد ماه را نیز تا پایان سال پرداخت کند که مابقی بدهی به تدریج از اوایل سال 96 پرداخت شود.

هاشمی تصریح کرد: با این روند تصمیم آزمایشگاه های کشور مبنی بر پذیرش آزاد بیمه شدگان تامین اجتماعی که قرار بود از فردا اجرا شود منتفی است.

وی بیان کرد: بیش از 85 درصد درآمد آزمایشگاه ها هزینه است و تاخیر در پرداخت بدهی از سوی سازمان های بیمه گر صدمات جبران ناپذیری را به آزمایشگاه ها و به دنبال آن مردم وارد می کند.

عضو هیات مدیره انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی در خصوص وضعیت پرداختی سایر سازمان های بیمه‌گر گفت: بیمه نیروهای مسلح وضعیت مطلوبی در پرداخت بدهی دارد و بیمه سلامت نیز بدهی خود را تا شهریور ماه به آزمایشگاه ها پرداخت کرده است.

گفتنی است؛ جامعه علوم ازمایشگاهی کشور هفته گذشته طی نامه ای به رییس سازمان تامین اجتماعی به دلیل تحقق نیافتن وعده های این سازمان در پرداخت بدهی خود از پذیرش بیمه شدگان بصورت آزاد از اول اسفندماه خبر داده بود.( باشگاه خبرنگاران)


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز