title

برای نگهداری توت فرنگی ۲ روش وجود دارد. می‌توانید توت فرنگی‌ها را بشویید و بسته بندی کنید و در فریزر قرار دهید تا چند ماه از توت فرنگی منجمد شده استفاده کنید. یا توت‌ها را برای چند روز در یخچال نگهداری کنید.

ادامه مطلب

انجمن علمی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی بم، اینفوگرافیکی با عنوان «بیماری های منتقله توسط آب استخر » را منتشر کرد.

ادامه مطلب

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: ویروس بیماری تب کنگو پس از پخت کامل گوشت، از بین می‌رود؛ اما گوشت و جگر خام یا نیم‌پز همچنان می‌تواند این ویروس کشنده را منتقل کنند.

ادامه مطلب

یکی از بهترین راه‌ حل‌ها برای حفاظت از موادغذایی، فریز کردن آن است؛ اما وقتی نوبت به منجمد کردن محصولات تازه می‌رسد، راه‌حل‌های کامل‌تری غیر از مستقیم قرار دادن مواد غذایی در فریزر نیاز است.

ادامه مطلب

متخصصان دریافته‌اند کشیدن سیگار الکترونیکی ممکن است سبب افزایش «قابل‌ملاحظه» خطر نارسایی قلبی شود.

ادامه مطلب

پیاز بخشی جدانشدنی از دستورهای غذا است. اما چرا پیاز اشک انسان را در می‌آورد و سبب سوزش چشم می‌شود؛ چطور می‌توان بدون گریه کردن پیاز را خرد کرد؟

ادامه مطلب

فواید نگهداری آب در کوزه سفالی: نوشیدن آب از ظروف سفالی چیز جدیدی نیست و قبل از ساخت دستگاه‌های تصفیه و فیلترها، آب در ظروف بزرگ، سطل‌ها یا پارچ‌های سفالی ذخیره می‌شد.

ادامه مطلب

کارشناس اداره غذای سازمان غذا و دارو نسبت به بازسازی و بازیافت ظروف تفلون در مراکز غیرمجاز هشدار داد و گفت: مراکز فاقد مجوز بهداشت بازیافت ظروف نچسب، از مواد غیر استاندارد و سمی استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب

نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است که ضدعفونی‌کننده‌های دست می‌توانند به سلول‌های پشتیبان حیاتی در مغز آسیب بزنند.  

ادامه مطلب

انجماد روشی موثر برای ماندگاری بیشتر اقلام غذایی فاسد شدنی است. فرآیند انجماد از رشد باکتری‌ها، مخمرها و کپک‌هایی که باعث فساد مواد غذایی و مسمومیت غذایی می‌شوند، جلوگیری می‌کند.

ادامه مطلب

افراد مبتلا به مشکلات سینوسی اغلب به شستشوی بینی روی می آورند تا به رفع گرفتگی مجاری خود کمک کنند.

ادامه مطلب

برای شما هم پیش آمده، زمانی که خوراکی ترشی می‌خورید دچار برجستگی غدد لنفاوی و احساس انسداد در غده بزاقی و درد در آن ناحیه شوید؟ آیا خطرناک است؟ در این ویدئو دکتر کیوان آقازاده در مورد غدد بزاقی و بیماری‌های مربوط به آن صحبت می‌کند.

ادامه مطلب

مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از خانواده‌ها خواست نگذارند کودکان با ماهی قرمز بازی کنند.

ادامه مطلب

رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه ۱۶درصد از کل مسمومیت با مواد شیمیایی مربوط به شوینده های خانگی است، گفت: میزان مسمومیت با شوینده ها طی سال های اخیر روند افزایشی داشته است.

ادامه مطلب

خالکوبی و تاتو به دلیل وجود رنگ‌های شیمیایی و فلزات مختلف در مواد تتو، می‌تواند منجر به بروز عوارض خطرناکی شود.

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز