title

سیل، از بلایای طبیعی است که ممکن است در هر زمان و مکانی بسته به شرایط مختلف اتفاق بیفتد. رعایت نکات ایمنی در هنگام وقوع این پدیده طبیعی، می‌تواند تاثیرات مخرب آن را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد.

ادامه مطلب

اسنپ‌دکتر همزمان با هفته نیکوکاری و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، تخفیف ویژه‌ای را برای اعضای تحت پوشش موسسه نیکوکاری «رعد» در سراسر ایران در نظر گرفته است. در این طرح اعضای تحت پوشش این موسسه به مدت یک سال از خدمات رایگان مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی و تهیه آنلاین دارو اسنپ‌دکتر بهره‌مند می‌شوند.

ادامه مطلب

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان از گروه سنی هفت تا ۱۷ سال به‌عنوان آسیب‌پذیرترین گروه سنی در حوادث چهارشنبه‌سوری نام برد.

ادامه مطلب

رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: میزان باروری در ایران در سال ۱۴۰۰، ۱.۷۴ نفر بوده و این در حالی است که یک کشور در صورتی به سمت منفی شدن و سالمندی کامل نمی‌رود که میزان باروری آن بالای ۲.۱ نفر باشد، بنابراین باید باروری به بالای ۲.۱ نفر برسد یعنی هر خانواده باید بالای سه فرزند داشته باشد.

ادامه مطلب

سبک زندگی درست و عقلانی بر اساس الگوهای دین اسلام در قرآن و سنت را در اینفوگرافیک زیر ببینید

ادامه مطلب

پیشتر نتایج یک مطالعه نشان داد: چپ دست ها از هر دو ناحیه چپ و راست مغز هنگام نگاه کردن به صورت استفاده می کنند. اما برای راست دستان در این مطالعه، تشخیص چهره تا حد زیادی در سمت راست مغز متمرکز بود. زیلمر گفت: این تفاوت‌ها در جانبی‌سازی مغز ممکن است به چپ ‌دست‌ها کمک کند بیشتر خارج از چارچوب فکر کنند و در نتیجه خلاقیت بیشتری داشته باشند.

ادامه مطلب

همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، روابط عمومی اسنپ گزارشی از اقدامات این شرکت برای بهبود کیفیت زندگی این گروه از جامعه را منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، از ابتدای فعالیت اسنپ تاکنون اقدامات متعددی در حوزه‌ افراد دارای معلولیت صورت گرفته است. این اقدامات در سه دسته‌ معافیت از پرداخت کمیسیون کاربران راننده‌ دارای معلولیت، دسترس‌پذیری اپلیکیشن و اختصاص طرح‌هایی برای افراد دارای معلولیت در بخش نیکوکاری اسنپ‌کلاب متمرکز می‌شود.

ادامه مطلب

بیشتر خانم های بالای 40 سال مشکلی که با همسرشان دارند این است که به نیازها و تمایلات جنسی همسرشان توجه کمی دارند.

ادامه مطلب

تحقیقات نشان می‌ دهد که انجام ورزش منظم و متوسط برای کاهش سرعت پیری مغز تا حدود ده سال کافی است. طی این مطالعه ۸۷۶ نفر بالای ۶۵ سال برای بیش از ۱۰ سال مورد بررسی قرار گرفتند.

ادامه مطلب

تحقیقات جدید نشان می ‌دهد که تنهایی، انزوای اجتماعی و زندگی مجردی می ‌تواند سال ‌ها از زندگی شما کم کند. این موضوع به طور خاص در افراد سالمند نمود بیشتری داشته و افراد مسن و تنها بیشتر دچار مرگ ناشی از مشکلات قلبی می شوند.

ادامه مطلب

پروفسور جان گاتمن که تمام عمرش را صرف بررسی رابطه زوج ها کرده به این نتیجه رسیده است آن‌ چه مردان در یک رابطه زن و شوهری انجام می‌دهند، تا حد زیادی عاملی مهم در کامیابی یا ناکامی یک رابطه است.

ادامه مطلب

خریداران خانه در آمریکا پیرتر می شوند. میانگین سنی همه خریداران از 31 سال در سال 1981 به 49 سال در سال 2023 افزایش یافت. بالاترین رکورد آن در سال گذشته 53 سال بود، در حالی که یک دهه قبل 42 سال بود.زنان مجرد 19 درصد از صاحبان خانه را در سال 2023 تشکیل می دادند، در حالی که مردان مجرد 10 درصد صاحب خانه بودند./axios

ادامه مطلب

متخصص طب ایرانی با بیان اینکه مزاج پاییز سرد و خشک است، گفت: در این فصل باید آب کافی نوشید و سبزیجات بخارپز در کنار غذا مصرف شود؛ضمن اینکه خوردن شیره انگور هم بسیار مفید است.

ادامه مطلب

در پی تداوم افزایش آلودگی هوای استان تهران، همه مدارس مقطع ابتدایی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و رودهن فردا (چهارشنبه ۲۴ آبان ماه) غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

سالمندی، موهبتی الهی است، و سالمند اگه چه خسته راه است، ولی تجربه ی گران بهایش، از بزرگترین گنجینه هاست. ولی متاسفانه روند سالمندی جمعیت در ایران، فزاینده است و کارشناسان مدت‌هاست درباره آن هشدار می‌دهند. این اینفوگرافیک به مناسبت روز جهانی سالمندان و هفته سالمندان در ایران منتشر شده است.

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز