title

جلسه ۱۷۹ شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ادامه مطلب

گلودرد یک عارضه‌ پرسیمپتوماتیک است که معمولاً ناشی از التهاب حلق یا تحریک در منطقه‌ی فوقانی مجاری تنفسی است که علائم آن شامل درد یا سوزش در گلو، خشکی، سرفه، سختی در بلع و گاهی هم تورم در ناحیه‌ گلو می ‌شود، علت‌ های گلودرد می ‌تواند عفونت ‌های ویروسی مانند آنفولانزا یا سرماخوردگی و یا عفونت‌ های باکتریایی نظیر تونسیلیت بوده و گاهی نیز ناشی از تحریکات شیمیایی یا آلرژی‌ ها باشد، از مهم ترین راه کار های درمانی می توان به مراجعه به پزشک جهت معاینه و درمان علائم، استفاده از خدمات درمانی در منزل ...

ادامه مطلب

در جلسات 472 و 473 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه و با حضور اعضای این شورا که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان به تصویب رسید.

ادامه مطلب

فرمانده قرارگاه فرهنگی - اجتماعی بقیة الله(عج) گفت: اقدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای قاطعانه لایحه عفاف و حجاب مورد حمایت و تایید همه دوستداران نظام و انقلاب است.

ادامه مطلب

یکپارچه­‌سازی سامانه‌­های فرهنگی آموزش عالی کشور در جلسه 395 شورای اسلامی شدن دانشگاه­ها و مراکز آموزشی مطرح شد.

ادامه مطلب

جلسه 197 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ادامه مطلب

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه بیان کرد: تعلیم و تربیت در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان اولویت اصلی اعلام شده و راهبرد جدی این اولویت تعامل با فعالان مردمی در حوزه آموزش و پرورش در نظر گرفته است.

ادامه مطلب

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه بیان کرد: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی آمادگی دارد از طرح‌های فرهنگی که موفقیت آن به اثبات رسیده است حمایت کند تا این طرح‌ها در سطح ملی اجرایی شود.

ادامه مطلب

دکتر طهرانچی گفت : سهم ما ۴۰ درصد از آموزش عالیست اما باید برای نسل آینده مسئولیت جدی را بر عهده بگیریم چرا که ما آمادگاه تربیت نیروی انسانی برای جوامع غربی نیستیم.

ادامه مطلب

شورای فرهنگ عمومی استان قزوین با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ادامه مطلب

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در سفر به استان زنجان با اساتید دانشگاه های این استان دیدار کرد.

ادامه مطلب

زمانی که بحران‌های زندگی قابل تحمل نیستند، هر فردی نیازمند کسی است که بتواند مشکلات خود را با او در میان بگذارد تا بتواند تصمیم درستی بگیرید، یکی از افرادی که می‌تواند در این زمینه کمک کند، روانشناس است. اما چگونه می‌توان به روانشناسی معتمد مراجعه کرد؟ در این ویدئو در خصوص این مورد صحبت شده است.

ادامه مطلب

ششمین جشنواره روستایی و عشایری آسمان هشتم با محوریت شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در روستا‌ها و مناطق عشایری کشور آماده پذیرش آثار ارسالی است.

ادامه مطلب

دبیر جشنواره ملی آسمان هشتم گفت: این جشنواره هجده سال به شکل استانی و شش سال در سراسر کشور و از همه‌ی روستاها برگزار شده است. شکل‌گیری این جشنواره به شکل کشوری از روستای کردر رضوی منجر به حضور بیش از ۲۰۰ نفر از روستاهای سراسر کشور شد.

ادامه مطلب

«آیین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان صنایع‌دستی، هنرهای سنتی و میراث‌­داران تمدنی» در جلسه 897 مورخ 08/12/1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه 465 مورخ 01/12/1402 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ برای اجراء ابلاغ شد.

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز