title

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نمای کامپوزیت را عامل انتقال و گسترش آتش به سایر طبقات بیمارستان گاندی اعلام کرد.

ادامه مطلب

خانواده سلطانی‌نژاد در جریان انفجارهای تروریستی عصر چهارشنبه مسیر گلزار شهدای کرمان هشت شهید داده است.  

ادامه مطلب

کمک‌های نقدی ایرانیان به مردم غزه از ۱۱۱ میلیارد تومان عبور کرد.

ادامه مطلب

شغالگران به تهاجمات خود در اردوگاه جنین ادامه می‌دهند و از کمک‌های پزشکی هلال احمر فلسطین و تردد آمبولانس های هلال احمر نیز جلوگیری می‌کنند.

ادامه مطلب

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از فعالیت 650 پایگاه امداد ونجات جاده‌ای در طول 46 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور خبر داد.

ادامه مطلب

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به اقدامات انجام شده این جمعیت در هفته گذشته، از امدادرسانی به بیش از 2 هزار نفر خبر داد.

ادامه مطلب

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آموزش مقابله با حوادث طبیعی به 300 هزار دانش آموز در قالب طرح دادرس خبر داد.

ادامه مطلب

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی از احتمال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در استان‌های مازندران و گلستان،خبر داد.

ادامه مطلب

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش امدادگران این جمعیت در ٢ استان در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی و احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد خبر داد.

ادامه مطلب

حوادث رانندگی، یکی از خطرات تهدیدکننده سلامت شهروندان است، پس ایمنی، نخستین گام در پیشگیری از حوادث رانندگی است.

ادامه مطلب

رهبران ۴۴ جمعیت ملی منطقه آسیا و اقیانوسیه با تشکیل جلسه اضطراری با موضوع امدادرسانی و آتش بس در غزه، ۱۲ راهکار برای کمک فوری به مردم غزه را بررسی و ارائه کردند.

ادامه مطلب

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به عملیات سیل و آب گرفتگی، برف و کولاک و طوفان در 19 استان، از امدادرسانی به ٢٩٢۵ نفر در این عملیات خبر داد.

ادامه مطلب

رئیس سازمان امداد ونجات با اشاره به پوشش امدادی در سیل و آبگرفتگی استان ایلام، از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در ۷ استان جنوبی و جنوب غرب کشور، خبر داد.

ادامه مطلب

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان از پیدا شدن دو کوهنورد گم شده در ارتفاعات قله گاوکشان گرگان پس از ۱۲ ساعت عملیات خبر داد.

ادامه مطلب

طبق توافق هلال احمر و صداوسیمای آذربایجان غربی تیم رسانه‌ای بحران با محوریت آموزش امدادونجات به خبرنگاران در زمان بحران تشکیل خواهد شد.

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز