title
کد خبر: 32461
00
تقدیر از پیشکسوتان  علوم پزشکی وداروسازی اصفهان

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از پیشسکسوتان علوم پزشکی و داروسازی اصفهان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش بهداشت نیوز،  با حضور  معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو  از پیشسکسوتان علوم پزشکی و داروسازی  اصفهان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که توسط شرکت دارو سازی گل دارو  و به منظور ارج نهادن به خدمات شایسته استادان برجسته دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شده بود  از یک عمر تلاش دانشمندان فرزانه دکتر جواد فیض متخصص و بنیانگذار طب اطفال، دکتر تقی قفقازی بنیانگذار تخصص فارماکولوژی  و همچنین دکتر فرامرز معطر بنیانگذار گیاه درمانی و فیتو فارماسی در اصفهان تقدیر شد.

معاون‌ وزیر و رئیس غذا و دارو در ابتدای سخنانش  ضمن تبریک آغاز  هفته دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان که اگر ارزش ایثارگری و مجاهدتهای آنان از همسران و فرزندان و برادران و پدرانشان بیشتر نباشد قطعا کمتر نخواهد بود؛ مجاهدتهای علمی اساتید نامبرده را  ستود و اظهار داشت: بنده که تا همین چند هفته پیش در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشغول خدمت بودم سالهاست که این فرهیختگان را می شناسم و به شان و جایگاه علمی انان واقفم.   دکتر غلامرضا اصغری در ادامه سخنانش با تشکر از بانیان و دست اندرکاران اقدام پسندیده برگزاری بزرگداشت برای اهالی علم  و دانش که در حقیقت تکریم علم و تلاش تلقی می شود؛ افراد مذکور را شخصیتهایی برشمردند که جایگاه علمی و تخصصی شان‌ فراتر از اصفهان و حتی  ایران است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه رفیع، بین المللی و جهانی ایران در حوزه های علوم پزشکی و دارو سازی  ابراز امیدواری کرد نسلهای جدید این حوزه ها  که علاوه بر استعداد های ذاتی، به علم روز هم مجهز شده اند؛ با سر مشق قرار دادن راه اساتید پیشکسوتی چون  فیض ها، قفقازیها و معطرها بتوانند از مرزهای دانش نیز فراتر بروند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز