title
کد خبر: 37358
00
تنها شماره های استعلام اصالت فرآورده های سلامت

مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو ضمن معرفی سامانه پیامکی و تلفن های گویای تقلبی تعیین اصالت کالای سلامت محور از مردم خواست؛ استعلام فراورده های سلامت را از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ و تلفن گویا۶۱۸۵ انجام دهند.

به گزارش بهداشت نیوز، مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بند(پ) ماده ۷ قانون احکامی دائمی برنامه های توسعه ای کشور سیستم نرم افزاری کنترل و رهگیری اصالت کالاهای سلامت محور و مجموع مواد و فراورده های دارویی، مکمل های تغدیه ای، خوراکی و اشامیدنی، ارایشی و بهداشتی و ملزومات و تجهیزات پزشکی در این سازمان مستقر گردیده است و با سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ و تلفن گویا۶۱۸۵ جهت تعیین اصالت کالای سلامت محور مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد.

دکتر شهریار اسلامی تبار با اشاره به ایجاد سامانه تقلبی و اعلام تایید بر روی کالاهای سلامت محور از سوی افرادی سود جو و متقلب بیان داشت: از طریق پلیس اطلاعات و امنیت ناجا  تمامی ایجاد کنندگان سامانه های اعلامی  را که موجبات گمراهی همو طنان گرامی و بیماران را بوجود آورده اند را تحت پیگیری قرار داده یم.

وی از مردم خواست ضمن  به خاطر سپردن سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ و تلفن گویا۶۱۸۵  از اعتماد به  سامانه های تقلبی بویژه  آنهایی که در جدول ذیل  مشاهده می شود خودداری  نمایند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز