title
کد خبر: 39130
00
شاه کلید ارتقای پرستاری

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با طرح این مطلب که جامعه پرستاری نباید رویایی فکر کند، گفت: ایده های جدیدی برای ارتقای جایگاه پرستاری وجود دارد که باید به آنها عمل کنیم.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی محمد آدابی در اختتامیه دوره دوم LFC ، اظهارداشت: دوره بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، یاد گرفتیم چگونه تغییر کنیم، چگونه فکر کنیم و نگاه کنیم. لزوم تفکر خلاقانه، شیوه حل مسئله، به ویژه شیوه تفکر استراتژیک داشتن را از خود بپرسید.

وی ادامه داد: تفکر استراتژیک که با تکنیک آینده نگاری با در نظر گرفتن منابع و واقع بینانه نگاه کردن همراه است بنابراین از توان خودتان بیش از منابعی که در آینده در اختیار خواهید داشت، استفاده نمایید. آینده ای که برای ایجاد آن تلاش خواهید کرد که بتوانیم برنامه های آتی را رقم بزنیم و این یک ویژگی متمایز نسبت به دیگران خواهد بود. از منظر حال به آینده نگریستن و از منظر آینده در حال عمل کردن تفکر استراتژیک به شمار می رود.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: همه این دوره ها، تلاش ها و آموزش ها حکم یک دورخیز را دارد، هر چقدر که این دورخیز هوشمندانه تر و دقیق تر باشد خیز بهتری را می توان برداشت.

وی با اشاره به اینکه شاه کلید رفتن به پله های بالاتر ایجاد ایده های جدید است، افزود: وقت و وادی عمل را فراموش نکنید، کلید دستیابی به پله های بالاتر در زندگی این مهم  است. شاه کلید رفتن به طبقات بالاتر درنوردیدن ایده های جدید در عمل است.

آدابی خاطر نشان کرد: توانایی و دانایی خود را از امروز دست کم نگیرید، شروع کنید و بواسطه این فعالیت های کوچک و بزرگ می توان به چیزی که مدنظر است نائل شوید.

وی در پایان از مریم امیرفتحیان در برگزاری این دوره ها تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: امیدواریم به آن چیزی که شایسته پرستاری است، دست یابیم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز