title
کد خبر: 46507
00
درمان کیست تخمدان

رفتم پیش دکتر و سونو انجام داد گفت سمت راست و چپ کیست داری و بهم گفت که روزانه یک لیوان شیر و سفیده تخم مرغ با شکر قاطی کن بخور.

به گزارش بهداشت نیوز؛
سوال: من بعد از سه سال نازایی، فیبورم و کیست عمل کردم و بعد از آن دکتر بهم سه دوره قرص لتروزول و آمپول اچی سی دادند. و آنها را مصرف کردم و بعد از سه ماه که حامله نشدم رفتم پیش دکتر و سونو انجام داد گفت سمت راست و چپ کیست داری و بهم گفت که روزانه یک لیوان شیر و سفیده تخم مرغ با شکر قاطی کن بخور و قرص برای کیست ها نداد. به نظر شما این دارو تاثیردارد؟ من برای بارداری اقدام کردم و می خواهم که آی یو آی کنم. سنم سی و شش سال است و شوهرم هم سالم است.


پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:
دوست عزیز نوع کیست شما باید مشخص شود و سپس بر اساس نوع کیست درمان درست برای شما گذاشته شود. با توجه به سه سال سابقه نازایی باید به کلینیک نازایی مراجعه کنید تا یک پلن درمانی اصولی برای شما گذاشته شود و سریع تر بارداری برای تان اتفاق بیفتد. از مراجعات موردی خودداری کنید.

 

منبع: نی نی بان

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز