title
کد خبر: 46725
00
برگزاری ششمین کنگره قلب و عروق ایران در اسفند ماه

ششمین کنگره قلب و عروق ایران هشتم تا ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر محمدمهدی پیغمبری - دبیر ششمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با اعلام این خبر گفت: امسال نیز انجمن‌های علمی و تخصصی مرتبط با قلب، گردهمایی سالانه خود را بصورت مشترک و با حضور جمعی از میهمانان خارجی در اسفند ماه در تهران برگزار می کنند.

پیغمبری افزود: بیست و سومین کنگره انجمن قلب و عروق ایران، دوازدهمین کنگره انجمن جراحان قلب ایران، دهمین کنگره انجمن اکوکاردیوگرافی ایران، یازدهمین کنگره بیهوشی قلب ایران، اولین کنگره انجمن الکتروفیزیولوژی قلب ایران، اولین کنگره انجمن نارسایی قلب ایران، ششمین کنگره انجمن پرستاران قلب ایران، دهمین کنگره انجمن تکنولوژی گردش خون ایران، دهمین کنگره انجمن فیزیوتراپی ایران در این دوره با همکاری و مشارکت اعضای انجمن‌های مذکور از ۸ تا ۱۱ اسفند ماه در مرکز همایش‌های قلب و عروق مرکز آموزشی تحقیقاتی درمانی قلب و عروق شهید رجایی تهران برگزار می‌شود.

دبیر ششمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با اشاره به اهمیت تجمیع کنگره‌های مرتبط با بیماری‌های قلب و عروق در سال‌های اخیر گفت: این اقدام که نوآوری محسوب می‌شود، نقش اثربخشی در همگرایی‌های علمی، افزایش بازده حرفه‌ای و گسترش تبادلات تخصصی خواهد داشت.

پیغمبری افزود: در طول برپایی چهار روزه این همایش بزرگ و فراگیر، سخنرانان داخلی و خارجی از کشورهای  مختلف دنیا در ابعاد متنوع به ارائه آخرین و نوین‌ترین دستاوردهای علمی در قالب مقالات و میزگردهای پزشکی خواهند پرداخت. 

وی در پایان یادآور شد: مهلت ارسال مقالات به ششمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران تا شنبه ٣٠ دی ماه ٩٦ تمدید شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این کنگره، آخرین فرصت اختصاصی ثبت نام آنلاین در این کنگره ۳۰ بهمن ماه ۹۶ اعلام شده است.

در این همایش میهمانان خارجی از کشورهای آمریکا، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، آلمان، سوئیس، کانادا، برزیل، کویت، امارات و ژاپن حضور خواهند یافت؛ پیش بینی می‌شود حدود ۶۰ میهمان از خارج کشور شرکت کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز