title
کد خبر: 50416
00
انجام 20 هزار ماموریت موتورلانس در ماه

رئیس اورژانس تهران گفت: با افتتاح طرح موتورلانس‌ها در کشور که از 5 مرداد آغاز شد، در هر ماه 7 هزار ماموریت انجام شده است و امروز این رقم به 20 هزار ماموریت در طول ماه رسیده است.

به گزارش بهداشت نیوز، پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در مراسم تقدیر از تکنسین‌های موتورلانس مرکز اورژانس تهران گفت: با افتتاح طرح موتورلانس‌ها در کشور که از 5 مرداد آغاز شد، در هر ماه 7 هزار ماموریت انجام شده است و امروز این رقم به 20 هزار ماموریت در طول ماه رسیده است.

 وی ادامه داد: با توجه به بافت شهر تهران ما تقریبا حدود 40 نفر کاهش نیرو داریم و این موضوع برای ما چالشی بوجود آورده است.

 رئیس اورژانس تهران گفت: در حال حاضر موتورلانس‌های 300CC ما را دچار کمبود نیرو کرده است چرا که اکثرا افرادی که درخواست این مسئولیت را دارند افراد کم سن هستند.

رایزنی با شهرداری و پلیس راهور برای استقرار موتورلانس‌ها

 صابریان در خصوص اسکان تکنسین‌های اورژانس در شهر تهران گفت: با شهرداری و پلیس راهور شهر تهران در خصوص محل استقرار موتورلانس‌های اورژانس  جلسه‌ای ترتیب داده شده است.

 وی یادآور شد: همچنین طی جلسه‌ای که با پلیس راهور کشور داشتیم قرار است شماره گذاری‌های موتورلانس‌های  اورژانس کشور به زودی انجام شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز