title
کد خبر: 50598
00
بررسی طرح اخذ مجوز آزمایشگاه برای دکترای تک رشته‌ای

معاون آموزشی وزارت بهداشت: وزارت بهداشت طرح اخذ مجوز آزمایشگاه برای دکترای تک رشته‌ای را بررسی می‌کند و جزئیات آن را در اختیار مجلس قرار خواهد داد.

به گزارش بهداشت نیوز، باقر لاریجانی در حاشیه نشست خبری افزود: رشته علوم آزمایشگاهی و رشته‌های مرتبط با آن از جمله پاتولوژی مورد توجه وزارت بهداشت است و کار‌های گسترده‌ای در زمینه این رشته‌ها توسط وزارت بهداشت صورت گرفته است.

وی گفت: ما در حوزه آموزش پزشکی به دنبال آموزش‌های مرتبط هستیم و کار وزارت بهداشت در این زمینه گسترده و منطبق بر مستندات علمی بوده و مجموعه پیشنهاد‌ها در حال پیگیری است.

لاریجانی افزود: این پیگیری‌ها در اختیار رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار گرفته است و با کمک آن‌ها امیدواریم مسأله حل شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مجلس هم درباره مصوبه گذشته مربوط به این رشته اظهار نظر کرده است، گفت: مجلس شورای اسلامی از وزارت بهداشت خواست به صورت جامع روی این موضوع نظر بدهد که تفحص‌های وزارت بهداشت در این باره در اختیار مجلس قرار خواهد گرفت و این موضوع در حال پیگیری و انجام است.

 

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز