title
کد خبر: 51176
00
سه مرکز فعال انتقال خون در 22 بهمن

مدیر کل انتقال خون تهران ضمن دعوت از مردم برای اهدای خون در ۲۲ بهمن از فعال بودن سه مرکز انتقال خون در این روز خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سید مرتضی طباطبایی مدیر کل انتقال خون تهران با دعوت از مردم انقلابی برای اهدای خون در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشه وجود دارد و ما از مردم دعوت می‌کنیم در طول مراسم به سه مرکز فعال اهدای خون در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن مراجعه و خون خود را اهدا کنند.

وی ادامه داد: مردم انقلابی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند، می‌توانند به مرکز اهدای خون آزادی در میدان آزادی واقع در پارک المهدی از ساعت ۸ تا ۱۵، مرکز انتقال خون وصال واقع در خیابان وصال شیرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب مراجعه کنند.

 

دعوت انتقال خون برای اهدای خون در ۲۲ بهمن/ سه مرکز فعال برای شرکت کنندگان در راهپیمایی تهران

حضور تیم سیار انتقال خون در راهپیمایی ۲۲ بهمن

طباطبایی عنوان کرد: یک تیم سیار انتقال خون نیز در تقاطع خیابان آزادی و پل یادگار امام پذیرای شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

مدیر کل انتقال خون تهران یادآور شد: کسانی که قصد اهدای خون در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را دارند باید کارت شناسایی معتبر مانند شناسنامه، گواهینامه و گذرنامه  همراه داشته باشند. برای اهداکنندگان بار اول همراه داشتن کارت ملی الزامی است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز