title
کد خبر: 51931
00
بازدید معاون بهداشت وزارت بهداشت از مراکز بهداشتی گراش

دکتر رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با حضور در شهرستان گراش از دانشکده علوم پزشکی گراش و مراکز بهداشتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علیرضا رییسی در ابتدای ورود به شهرستان گراش وارد دانشکده علوم پزشکی گراش شد و از قسمت های مختلف آموزشی این دانشکده بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی خدمات آموزش به دانشجویان بویژه دانشجویان بهداشت کار دهان و دندان قرار گرفت.

وی سپس از کلینیک دندانپزشکی بیمارستان بازدید کرد و ضمن ابراز خرسندی از ساخت این کلینیک در گراش گفت: با توجه به این که تمامی زیر ساخت های لازم در دانشکده علوم پزشکی گراش وجود دارد و اجرای طرح عاری از پوسیدگی دندان در گراش که برای گروه های هدف مختلف در حال انجام است، این موارد باعث می شود که با پرداخت هزینه پایین و دریافت خدمات دندانپزشکی با کیفیت در سطح اول، تا ۵ سال آینده دانش آموزانی با دندان هایی سالم داشته باشید و این امر محقق نخواهد شد مگر با برنامه ریزی درست و مناسب.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در ادامه از مرکز خدمات جامع سلامت محمد رسول الله (ص) بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدماتی که توسط مراقب، ماما و کارشناس تغذیه انجام می شود قرار گرفت که وضعیت این مرکز را رضایت بخش و در سطح مطلوب عنوان کرد.

وی طی این بازدید گفت: هدف از بکارگیری کارشناس تغذیه باید کاملا شناخته شده و مشخص باشد چرا که امروزه در بیماری هایی مثل دیابت و فشار خون بالا که منجر به مرگ می شود، عامل تغذیه دخیل است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز