title
کد خبر: 53728
00
محکومیت سنگین مهدی قائدی

شرکت بیمه قصد دارد ثابت کند قائدی پشت فرمان بوده است.

به گزارش بهداشت نیوز، مهدی قائدی برای آنکه خود را از تصادف جنجالی اخیر تبرئه کند کار بسیار دشواری دارد. او وکیل گرفته تا ثابت کند خودش پشت فرمان نبوده است. در همین حال شرکت بیمه ای که خودرو تحت پوشش آن بوده، وکیل زبده ای به خدمت گرفته تا ثابت کند بازیکن استقلال راننده خودرو بوده است. در صورتی که ثابت شود قائدی پشت فرمان بود باید نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان بابت مرگ احمدرضا شاکر، آسیب دیدگی خانم لیلی رهنما و همینطور خرابی ماشین هزینه کند ولی در غیر اینصورت شرکت بیمه باید بالای ۴۰۰ میلیون که شامل هزینه دیه قائدی هم می شود، پرداخت کند.

اخیرا مهدی قائدی به همراه دوستانش با یک دستگاه ام وی ام چپ کردند و در طی این سانحه، احمدرضا شاکر بازیکن تیم جوانان آبی پوشان ماندگار از دنیا رفت.

 

طبق کروکی پلیس مهدی قائدی پشت فرمان بوده است. این بازیکن گواهینامه ندارد و اگر ثابت شود واقعا او پشت فرمان بوده، با مشکلات بسیار بزرگی روبرو خواهد شد.

 

 

منبع: ایپنا

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز