title
کد خبر: 57056
00
افتتاح  بخش های جدید بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب

بخش های جدید بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب شامل بخش سنگ شکن و پلی کلینیک توانبخشی با حضور معاون درمان وزارت بهداشت افتتاح شد.

به گزارش بهداشت نیوز، بخش سنگ شکن برون اندامی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)، با اعتباری حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان و در زمینی با زیربنای 300 متر مربع زیربنا ساخته و تجهیز شده است..

این دستگاه می تواند به طور متوسط به 120 بیمار در ماه ارائه خدمت کند و نیاز بیماران به مراجعه به شهرستان های اطراف و مرکز استان را برطرف می کند.

همچنین پلی کلینیک توانبخشی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب، با اعتباری حدود یک میلیارد تومان و با زیربنای 500 مترمربع، به بهره برداری رسید.

پلی کلینیک توانبخشی این بیمارستان با حضور متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، امکان ارائه خدماتی نظیر نوار عصب و عضله، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی و گفتار سنجی را با تعرفه دولتی فراهم کرده است.

در پایان این برنامه، نشستی با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، مدیرکل اعتباربخشی و نظارت بر درمان وزارت بهداشت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، با هدف ارزیابی مسایل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان های داراب و زرین دشت برگزار شد.

دکتر جان بابایی پیش از این نیز از بخش های مختلف بیمارستان 32 تختخوابی امام موسی کاظم(ع) شهرستان زرین دشت بازدید کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز