title
کد خبر: 59172
00
انجام 20 عمل جراحی اورژانسی چشم در هفته اول نوروز

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره)اهواز از انجام 97 عمل جراحی اورژانسی چشم در هفته اول نوروز امسال خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر ساسان موگهی در این باره اظهارداشت: بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز با بهره مندی از پزشکان مجرب در حوزه های مختلف تخصصی و فوق تخصصی، محل ارجاع بسیاری بیماران از سراسر خوزستان و همچنین استان های همجوار بوده است.

وی ادامه داد: علاوه بر انجام 20 عمل جراحی اورژانسی چشم در این مرکز طی هفته نخست فروردین ماه، تعداد 97 عمل جراحی مختلف در نیمه اول ایام نوروز در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز انجام شد که 20 جراحی از این تعداد، اعمال جراحی بزرگ بوده است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره)اهواز گفت: در این مدت بیشترین آمار بستری مربوط به بخش زنان با 120 درصد میزان اشغال تخت بوده است. همچنین در بخش NICU (مراقبت های ویژه نوزادان) در این ایام، میزان اشغال تخت 110 درصد گزارش شد.

موگهی عنوان کرد: برای موارد تشخیصی نیز در هفته نخست نوروز 97 تعداد 30 مورد آندوسکوپی و کولونسکوپی اورژانسی انجام شد.

وی اظهارداشت: طرح 247 در طول ایام نوروز امسال نیز همچون گذشته فعال بوده و روند خدمات دهی به بیماران و مراجعه کنندگان با اجرای مستمر طرح در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز ادامه یافت. با اجرای طرح 247 بر اساس دستورالعمل های تعیین شده، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، خدمات ویژه بیماران قلبی در این مرکز ارائه می شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز