title
کد خبر: 60574
00
برگزاری سومین کمپین حمایت از زوجین نابارور

سومین کمپین حمایت از زوجین نابارور همزمان با هفته سلامت برگزار می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز، عباسیان دبیر کمپین حمایت از زوجین نابارور در توضیحات بیشتر درباره زمان برگزاری این کمپین که از یک الی 7 اردیبهست ماه برگزار می‌شود، در زمینه اهداف این کمپین اظهار داشت: بررسی و مشاوره رایگان به زوجین نابارو که تاکنون امکان دسترسی به مراکز درمان ناباروی را نداشته و از علت و چگونگی امکان درمان خود اطلاعی ندارند، در این کمپین صورت می‌پذیرد.

دبیر کمپین حمایت از زوجین نابارور ادامه داد: همچنین مشاوره رایگان به زوجین ناباروی که علیرغم تلاش‌های درمانی متعدد؛ درمان نشدند از دیگر اهداف کمپین حمایت از زوجین نابارور است.

وی تصریح کرد: در نهایت اطلاع رسانی به عموم مردم در چگونگی پیشگیری و یا مواجهه با ناباروری و همچنین اطلاع رسانی به زوجین ناباروری که نگران از داشتن فرزند سالم هستند از اهداف کمپین حمایت از زوجین نابارور است.

گفتنی است؛ ثبت‌نام از زوجین نابارور برای بررسی و مشاوره رایگان از طریق وبگاه کمپین حمایت از زوجین نابارور به آدرس Barvari.org امکانپذیر است.

همچنین محورهای عمده اطلاع رسانی کمپین حمایت از زوجین نابارور دربرگیرنده -روشهای نوین درمان ناباروی -حفظ باروری در مواجهه با بیماری و افزایش سن -سلامت باروری و اطمینان از تولد فرزند سالم- عوامل خطر ابتلاء به ناباروری (عوامل زیست محیطی، دخاینات، تغذیه ...) و در نهایت اهدای گامت، جنین و چالش‌های‌ پیش‌رو است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز